Nakon prošlogodišnjeg uspješnog početka prodaje Hisense klima uređaja u Bosni i Hercegovini, sada zahvaljujući partnerskoj saradnji s kompanijom Stanić Trade d.o.o., isto je omogućeno i za Hisense televizore. Ovaj novi brend na našem tržištu bit će dostupan u najznačajnijim trgovinama televizora u Bosni i Hercegovini, kako bi što prije pronašli svoje mjesto u domovima bosanskohercegovačkih kupaca.
"Siguran sam da će kupci u Bosni i Hercegovini u Hisense proizvodima pronaći kvalitet i tehnologiju koja će im omogućiti da uživaju i prate svoje omiljene TV sadržaje na način koji pruža potpuno novo i realistično iskustvo gledanja televizije. Posebno nam je drago što ovo lansiranje počinjemo pred velike televizijske događaje kao što je EURO 2020, koji se nakon godinu dana odgađanja, treba održati u junu i julu ove godine, a čiji oficijelni sponzor je i Hisense", izjavio je Boštjan Vodeb, regionalni direktor za Hisense i Gorenje za tržišta Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Sjeverne Makedonije i Albanije.
Kupcima u Bosni i Hercegovini i globalno, Hisense brend će biti još prepoznatljiviji i približen kroz ovogodišnje sponzorstvo Hisense-a i EURO2020 gdje će se kroz ovaj veliki globalni sportski događaj, kao i partnerstvo sa fudbalskim klubom Paris Sait-Germain-om pokazati da se zaista radi o brendu koji ima ozbiljne ambicije da postane najpouzdaniji TV brend u svijetu, koji svojim korisnicima donosi inovativne tehnologije i time unapređuje kvalitet njihovog života.
Kroz svoje dugogodišnje poslovanje, kompanija Stanić Trade kao lider u distribuciji tehničke robe kontinuirano radi na razvoju i unaprjeđenju ponude globalno poznatih brendova na tržištu Bosne i Hercegovine, te je uvođenje brenda Hisense bio prirodan slijed poslovanja kompanije.
"Veoma smo ponosni na činjenicu da u ovim izazovnim vremenima nastavljamo sa unaprjeđenjem naše ponude i na uvođenju Hisense brenda. Našim stalnim naporima i konstantnoj podršci koju pružamo našim kupcima već više od 25 godina, želimo nastaviti graditi povjerenje trenutnih ali i budućih korisnika, te smo sigurni da će naši korisnici prepoznati kvalitet brenda Hisense i njegovih proizvoda u istoj mjeri kao na svjetskom tržištu", izjavio je Damir Kalmar, generalni direktor kompanije Stanić Trade u Bosni i Hercegovini.
U duhu slogana brenda Hisense povodom sponzorstva: "Tvoj dom, tvoj stadion" kupci u Bosni i Hercegovini će moći preko Hisense televizora pratiti ovaj globalni sportski događaj u ambijentu svog doma, koji će im pružiti sve uslove uživanja i realizma kao da su prisutni na stadionima.
"Raduje nas da u naš asortiman pored već kupcima prepoznatljivog i dugo prisutnog brenda Gorenje u segmentu bijele tehnike i kućanskih aparata, u svoju ponudu uvrštavamo i novi brend Hisense u dijelu asortimana zabavne elektronike i klima uređaja, što će nam omogućiti da kao rijetko koji globalni proizvođač ponudimo kompletan asortiman aparata za dom. Sigurni smo da će kupci u Bosni i Hercegovini prepoznati kvalitet i naprednu tehnologiju koji TV Hisense aparati donose na naše tržište, što je svakako doprinijelo brzom rastu i razvoju ovog brenda na globalnom nivou", izjavio je Abdurahman Drkić, direktor prodaje za Hisense i Gorenje u Bosni i Hercegovini.
U Bosni i Hercegovini, s ciljem pridobijanja povjerenja potrošača prema novom brendu obezbijeđena je i petogodišnja garancija za kupovinu svih Hisense TV uređaja u ovoj godini uz registraciju kupovine putem zvanične web stranice ba.hisense.com. Više informacija o brandu Hisense i proizvodima dostupno na ba.hisense.com i www.technoshop.ba.