Hondino električno autonomno vozilo dizajnirano je za transport materijala na gradilištima

Japanska kompanija je predstavila treću generaciju vozila dizajniranog za transport do dvije palete tereta, koje se može koristiti na gradilištima, a trenutno traži kompanije spremne da ga testiraju.
AWV je evolucija ATV-a bez krova, a rezultat je autonomno električno vozilo za transport. U poređenju s drugom generacijom, novi AWV ima prostor za dvije palete i kapacitet veći od 900 kg. Može se samostalno kretati brzinom do 16 km/h, a posjeduje bateriju koja mu omogućava do 10 sati rada i domet do 45 km. Novi model dolazi s boljim funkcijama izbjegavanja prepreka, kao i niži tovarni prostor za lakši utovar.
Vozilo može raditi samostalno, no moguća je i kontrola putem daljinskog upravljača na izazovnim terenima. Opremljeno je senzorima poput GPS-a, radara, LiDAR-a i kamere, a podržava i cloud povezivost. Sve se kontrolište putem interfejsa na tabletu.
Testiranja su pokazala da više AWV vozila mogu transportovati i dostavljati građevinski materijal i opremu na precizne tačke duž unaprijed određene rute.
Ovo vozilo će omogućiti kompanijama da se nose s problemima poput nedostatka radne snage. Prema tvrdnjama Honde, spremno je za testiranje na terenu.