Veliki uspjeh
251

Hrvatska igra "zapalila" svijet: SCUM zaradio 11 miliona eura

Klix.ba
Zagrebački Gamepires ostvario je ogroman uspjeh i u pet dana prodao gotovo 650 hiljada kopija svoje igre SCUM. Zbog toga će morati zaposliti niz novih programera i community stručnjaka, ali i širiti se u novi prostor, piše 24sata.hr.

Andrej Levenski, suosnivač studija poznatog i po igri Gas Guzzlers, istakao je da nova hrvatska igra SCUM već danima ne silazi s prvog mjesta liste najprodavanijih igara na online platformi STEAM.

"Survival igra zagrebačkog Gamepiresa u prvom danu se prodala u fantastičnih 250 hiljada kopija, a pet dana kasnije dostigli su 650 hiljada", rekao je on za 24sata.hr.

Igra je ostvarila zaradu od gotovo 11 miliona eura jer se trenutno prodaje po 16,79 eura. Naime, igra je objavljena u Early Access programu na Steamu, gdje se obično objavljuju igre koje su još u razvoju.

U razgovoru za 24sata Levenski otkriva kako je lansiranje igre premašilo njihove najoptimističnije prognoze.

"Naša projekcija je bila da će biti ogroman uspjeh ako igra prođe 100.000 kopija, to je bila ta psihološka granica, tako da je ovaj uspjeh van svih očekivanja", rekao je Levenski.

Na produkciji igre surađivao je i hrvatski studio Croteam, u kojem također ponosno kažu da je ovo ogroman uspjeh za hrvatski gaming.

"Svi smo u jednu ruku sada postali dio Gamepiresa da im pružimo podršku jer su forumi prepuni komentara, upita korisnika", rekao je Daniel Lučić iz Croteama.

Naime, u Gamepiresu su u pet dana objavili već petu zakrpu za igru kojom ispravljaju sve nedostatke i dodaju nove funkcionalnosti.

"Svaka im čast i dobro da oni sada nemaju lansiranje neke igre. Teško je zamisliti koliko je to poruka na dnevnoj bazi i na svim mogućim platformama", rekao je Levenski, dodavši da su već angažovali cijeli niz ljudi, ali da će i morati zapošljavati nove ljude, a u prvom redu tu misli na programere. Uspjeh igre natjerao ih je i da traže novi prostor.

Na pitanje o tome gdje leže razlozi ovakvog uspjeha, Levenski kaže kako su već neko vrijeme pripremali teren jer je igra iznimno kompleksna u odnosu na slične naslove poput Fortnitea ili PUBG-a.

"Ovaj broj je čisti organski rast nastao iz našeg rada", kaže Levenski i dodaje da su od starta uzeli normalan ljudski pristup prema igračima, što su oni i prepoznali.

SCUM je igra preživljavanja u otvorenom svijetu, ali za razliku od aktualnih hitova nudi iznimno detaljan nivo prilagođavanja likova i praćenje metabolizma te nešto višu dozu realizma igre u kojoj ćete morati sakupljati resurse i opremu da bi preživjeli u krajoliku koji vas može dizajnom podsjetiti na brojne dijelove Hrvatske.