Huawei na sajmu u Barceloni predstavio "od igle do lokomotive", evo šta smo zabilježili
Ekipa portala Klix.ba ovih dana boravi u Barceloni na Svjetskom sajmu mobilne tehnologije (MWC) koji je ove godine okupio najveća imena u ovom poslovnom svijetu.
Jedno o tih imena je i Huawei Technologies koji je danas u četiri segmenta poslovanja predstavio svoje brojne ideje, poslovna rješenja, sisteme te proizvode.
Huawei Technologies svoja rješenja i proizvode je na ovogodišnjem sajmu predstavio u izvornom Consumer Business Group koji obuhvata telefone, laptope, pametne satove i druge gadgete, Enterprise Business Gropu koji predstavlja pametna rješenja za privredne subjekte, javne ustanove, SME i drugi, Carrier Network Business Group koji je namijenjen telekom operaterima te segment Digital Power koji obuhvata pametna rješenja za obnovljive izvore energije.
Huawei je globalna kompanija koja posluje u više od 130 zemalja i regiona širom svijeta, a danas su izožili Huawei Mate 60 RS Ultimate, kao i Watch 4 seriju sa Ultimate izdanjima te brojne druge uređaje.
"Pažnju gostiju je posebno privukao najnoviji pametni sat Huawei Watch GT 4, Huawei Mate 60 Ultimate Design i bežične slušalice Huawei FreeClip. Ovi noviteti su savršeno demonstrirali spoj sofisticirane estetike i praktične funkcionalnosti, što je ujedno i zaštitni znak Huawei gadgeta", kazali su iz Huaweija.
U 2023. godini Huawei je uložio približno 23 milijarde USD u istraživanje i razvoj, a u posljednjih deset godina približno 150 milijardi USD. V više od 50 posto zaposlenika Huawei radi u ovom sektoru što je oko 100.000 uposlenika.
"Huawei nastavlja da utvrđuje svoju poziciju kao globalni brend visokog nivoa, orijentisan ka modi i tehnologiji“, izjavio je Kevin Ho, direktor operacija Huawei Consumer Business Group i dodao da će u 2024. godini kompanija Huawei nastaviti da investira u istraživanje i razvoj pametnih uređaja, fitness, zdravlje, kao i digitalno stvaralaštvo.
U izjavi za Klix.ba tokom posjete Barceloni, Zećir Kasumić, PR direktor za Bosnu i Hercegovinu, je kazao da su globalni lider u info-komunikacijskoj tehnologiji te da u posljednjih 15 godina aktivno rade i na tržištu BiH.
"Naš cilj je ponuditi najbolja tehnološka rješenja u svrhu poboljšanja efikasnosti te smanjenja troškova našim klijentima i partnerima. Također, naša kompanija polaže veliki značaj na ulaganje u mlade talente kroz saradnju sa lokalnim univerzitetima i institucijama u Bosni i Hercegovini. Kao i svake godine, Huawei koristi MWC u svrhu demonstracije najnovijih tehnoloških dostignuća kao rezultat dugogodišnjeg ulaganja u razvoj i istraživanje" kazao je Kasumić.
"Fashion Forward" Huawei izložbena zona na MWC-u izazvala je posebno divljenje i osvojila brojne pohvale.
Uz velike investicije u istraživanje i razvoj, Huawei nastavlja da u sklopu Fasion Forward filozofije postavlja nove standarde kada je riječ o estetici pametnih uređaja, uz jedinstveni dizajn, inovativne tehnologije izrade i upotrebu premium materijala kao što su zlato i tečni metali na bazi cirkonijuma, obezbeđujući korisnicima fantastičan spoj elegancije, udobnosti i vrhunske funkcionalnosti.
U prilogu pogledajte samo neka rješenja 4G/5G sistema Huaweija koji se mogu koristiti u zdravstvu, školstvu, industriji, automatizaciji rada u skladištima, metalurgiji, rudarstvu, ali i u segmentu korištenja autonomne vožnje.