Igra Fortnite namijenjena iOS-u zaradila 15 miliona dolara u prve tri sedmice
To su pokazali podaci analitičarske kompanije Sensor Tower, koja navodi da igra Fortnite namijenjena iOS-u donosi više novca u odnosu na gigante kao što su Candy Crus Saga, Clash of Clans i Pokemon Go gledajući sedmični prihod. Fortnite je za sedam dana zaradio 6,4 miliona dolara, a najbliži pratilac Candy Crush Saga 5,8 miliona dolara. Istina, pomenute igre su dosta starije od Fortnitea, a Candy Crush Saga je igra koja je prisutna već šest godina. No, svaka od pomenutih igara godinama drži vrh na App Storeu te su se razvile u masivne i stabilne izvore profita. Fortnite barem zasad drži lidersku poziciju.
Za razliku od većine igara za mobilne uređaje koje omogućavaju plaćanje novcem za napredak, Fortnite prodaje samo kostime, animacije i druge kozmetičke iteme, a u ponudi je i tromjesečna pretplata od 9,99 dolara nazvana Battle Pass.
Žanr Battle Royale, kojem pripada i Fortnite, popularizirala je poznata igra Playerunknown's Battlegrounds od koje je kompanija Epic posudila koncept od 100 igrača koji padobranima slijeću na napušteni otok, a posljednja osoba koja ostane živa je pobjednik. Uspjehu Fortnitea je doprinos dala i činjenica da je verzija za mobilne uređaje jednaka desktop verziji i verziji za konzole.
Sensor Tower navodi da je Fortnite preuzelo 11 miliona korisnika mobilnih uređaja te da je Epic u februaru zahvaljujući kupovini ostvarenoj u Fortniteu zaradio 126 miliona dolara.