Hit na App Storeu
28

Igra Fortnite namijenjena iOS-u zaradila 15 miliona dolara u prve tri sedmice

Klix.ba
Popularna igra Fortnite kompanije Epic Games koja je namijenjena uređajima s operativnim sistemom iOS zaradila je 15 miliona dolara tokom prve tri sedmice koliko je dostupna na Appleovom App Storeu.

To su pokazali podaci analitičarske kompanije Sensor Tower, koja navodi da igra Fortnite namijenjena iOS-u donosi više novca u odnosu na gigante kao što su Candy Crus Saga, Clash of Clans i Pokemon Go gledajući sedmični prihod. Fortnite je za sedam dana zaradio 6,4 miliona dolara, a najbliži pratilac Candy Crush Saga 5,8 miliona dolara. Istina, pomenute igre su dosta starije od Fortnitea, a Candy Crush Saga je igra koja je prisutna već šest godina. No, svaka od pomenutih igara godinama drži vrh na App Storeu te su se razvile u masivne i stabilne izvore profita. Fortnite barem zasad drži lidersku poziciju.

Za razliku od većine igara za mobilne uređaje koje omogućavaju plaćanje novcem za napredak, Fortnite prodaje samo kostime, animacije i druge kozmetičke iteme, a u ponudi je i tromjesečna pretplata od 9,99 dolara nazvana Battle Pass.

Žanr Battle Royale, kojem pripada i Fortnite, popularizirala je poznata igra Playerunknown's Battlegrounds od koje je kompanija Epic posudila koncept od 100 igrača koji padobranima slijeću na napušteni otok, a posljednja osoba koja ostane živa je pobjednik. Uspjehu Fortnitea je doprinos dala i činjenica da je verzija za mobilne uređaje jednaka desktop verziji i verziji za konzole.

Sensor Tower navodi da je Fortnite preuzelo 11 miliona korisnika mobilnih uređaja te da je Epic u februaru zahvaljujući kupovini ostvarenoj u Fortniteu zaradio 126 miliona dolara.