Prošle godine su NetEase i developer Activision Blizzard okončali 14-godišnje partnerstvo zbog neslaganja u vezi kontrole nad intelektualnim vlasništvom, a taj "raskid" je doveo do žalbi miliona korisnika interneta u Kini jer je to značilo da gube pristup omiljenim igrama.
Sve igre zahtijevaju lokalnog izdavača i licence kineske vlade kako bi mogle biti prisutne na kineskom tržištu. Ranija neslaganja su eskalirala toliko da je došlo do međusobnih tužbi, no tenzije su splasnule nakon što je Microsoft kupio Activision Blizzard za 69 milijardi dolara u oktobru prošle godine, što je bio najveći posao u historiji gaming industrije.
"Neizmjerno smo zahvalni na strasti koju je kineska zajednica pokazala prema Blizzardovim igrama u proteklim godinama. Fokusirani smo da vratimo naše univerzume igračima", izjavila je Johanna Faries, predsjednica Blizzard Entertainmenta.
Drugi Blizzardovi naslovi, koji se vraćaju u Kinu, uključuju Hearthstone, Warcraft, Overwatch, Diablo i StarCraft franšize.
Kina je najveće online gaming tržište na svijetu, a njen domaći prihod je povećan za 13 posto na 42 milijarde dolara na kraju prošle godine.
NetEase je druga po veličini kineska gaming kompanija kada je riječ o prihodu, a prvo mjesto zauzima Tencent.
Microsoft i NetEase su saopćili da će pokušati donijeti nove NetEaseove naslove na Microsoftove Xbox gaming konzole i druge gaming platforme.
"Povratak Blizzardovih legendarnih igara gamerima u Kini uz istraživanje načina da stignu i drugi naslovi na Xbox, demonstrira našu posvećenost donošenju više igara većem broju igrača širom svijeta", rekao je Phil Spencer, direktor Microsoft Gaminga.
Unosni sektor je često bio na meti vlasti. Peking se prvo obrušio na gaming sektor 2021. godine te je donio odluku da gameri mlađi od 18 godina mogu igrati igre sat vremena petkom, vikendima i praznicima.
Krajem prošle godine su vlasti uvele dodatne restrikcije ograničenja in-game kupovine, no čini se da Kina odustaje od striktnih pravila borbe protiv "opsesivnog gaminga".