Jedna od strategija za rast prihoda je pokušaj izvlačenja više novca iz Instagrama pa će se stoga pojaviti reklame u više segmenata aplikacije uključujući Explore feed i feed postova na profilima korisnika.
Brendovi sada mogu postavljati reklame u feed Explore, no reklame u feedovima profila su još uvijek u testnoj fazi. Kompanija će ponuditi nekim od kreatora šansu da zarade dio prihoda od reklama koje će se pojavljivati u njihovim feedovima profila.
Meta je najavila niz drugih novosti koje se odnose na oglašavanje, a koje će imati utjecaja i na Instagram. Kompanija će isprobati AR reklame u feedovima i Storiesima, a brendovi bi ih mogli iskoristiti kako bi omogućili ljudima da virtuelno "testiraju" namještaj u svojim domovima ili da detaljnije pogledaju automobil.
Također, eksperimentiše se s novim formatima reklama u Facebook i Instagram Reelsu, koje uključuju "post-loop" format, reklame koje traju između četiri i 10 sekundi i koje se pokreću nakon reela, a koje je moguće preskočiti. Nakon završetka reklame, reel će se ponovo pokrenuti. Kompanija testira i reklamne karusele s fotografijama, koji će se nalaziti na dno Facebook Reelsa. Osim toga, brendovi će imati pristup besplatnoj biblioteci muzike koju će moći koristiti u reklamama za Reels.
Što se tiče broja oglasa koje će korisnici zaista vidjeti, to može biti drugačije za svaku osobu. Možda će ih vidjeti, možda i ne, ali će se definitivno pojavljivati namjestima na kojima ranije nisu bili.
"Broj oglasa na platformi varira ovisno o tome kako ljudi koriste Instagram. Pomno pratimo raspoloženje ljudi, kako za oglase, tako i za ukupnu komercijalnost", izjavio je glasnogovornik Instagrama za Engadget.
Čini se da u Meti uopće ne razmišljaju o tome da neki ljudi ne žele gledati reklame.