Rivalstvo s TikTokom
4

Instagram ima nove šablone i alate za lakše kreiranje Reelsa

D. B.
Društvena mreža Instagram je omogućila korisnicima korištenje novih šablona i alata kako bi im olakšao kreiranje Reelsa.

Pored novih šablona i alata, Instagram će sve video objave pretvoriti u Reelse u narednim sedmicama, kao što je najavljeno nešto ranije.

Noviteti predstavljaju "oružje" Instagrama za borbu protiv rivala TikToka, a riječ je o širenju mogućnosti, odnosno načina za saradnju korisnika korištenjem Reelsa. Korisnici sada mogu raditi remix ne samo videa, nego i fotografija na Instagramu, tako da imaju više materijala za korištenje.

Kreatori sadržaja sada mogu koristiti zeleni ekran, podijeljeni ekran ili prikaz reakcije "slika u slici", a olakšano im je dodavanje svog sadržaja na postojeći Reel. Osim toga, korisnik može postavljati svoj remix na kraj originalnog Reela umjesto da se prikazuju jedan uz drugi. Ovaj format funkcioniše bolje kada kreator želi izraziti svoj stav o nekoj "vrućoj temi" ili pobiti neke tvrdnje.

Kompanija Meta, u čijem je Instagram vlasništvu, uvela je i predloške s ciljem olakšavanja kreiranja Reelsa unaprijed učitanim audio i video efektima, dovoljno je samo dodati svoju fotografiju ili video. Korisnik može pristupiti kolekciji šablona dodirom na ikonicu kamere u Reels tabu.

Još jedan novitet koji će pomoći Instagramu da se nosi s TikTokom jeste mogućnost istovremenog snimanja prednjom i stražnjom kamerom mobitela kroz aplikaciju.

Iz Mete je stigla i potvrda špekulacija da će sav video sadržaj objavljen na Instagramu biti pretvoren u Reelse, ali se to odnosi na klipove kraće od 15 minuta. Klipovi kraći od 90 sekundi mogu biti preporučeni u aplikaciji te bi mogli imati širi doseg.

Međutim, Instagram neće preporučivati Reelse korisnika s privatnim profilima i ne namjerava retroaktivno konvertovati stare objave. Ova funkcija stiže u narednim sedmicama te će objediniti sve videozapise i Reelse pod jednom karticom u aplikaciji.

Instagram je prije nekoliko dana predstavio funkciju koja će omogućiti influenserima da zarađuju novac od svojih Reelsa. Kreatori sada mogu dijeliti Reelse samo pretplatnicima tako što "zaključaju" sadržaj iza paywalla.

Meta je obećala kreatorima da neće uzimati dio njihove zarade do 2024. godine, ali je stavljanje Reelsa iza paywalla jedan od načina da ih monetizuju. Rukovodioci kompanije su ranije rekli da se namjeravaju fokusirati na monetizaciju Reelsa što je prije moguće u drugoj polovini 2022. godine, tako da ćemo u bliskoj budućnosti vjerovatno vidjeti sve više funkcija namijenjenih za zaradu od kratkih klipova.

Vezani članci