Anonimni uposlenici Instagrama su ovu informaciju otkrili za CNBC, a platforma u vlasništvu kompanije Meta se zvanično nije oglasila. Razlog je vjerovatno to što je već mjesecima na udaru kritika zbog navodnog lošeg utjecaja na djecu i tinejdžere.
Posljednji put je Instagram saopćio svoju statistiku, odnosno broj korisnika, još 2018. godine kada je potvrdio da je prešao granicu od milijardu korisnika. Tri godine su bile potrebne Instagramu da udvostruči taj broj.
Uposlenici koji su otkrili novu informaciju za CNBC tvrde da su i sami saznali za novi broj tokom internih razgovora. Granica od dvije milijarde korisnika je pređena prije nego je Facebook donio odluku da promijeni ime u Meta.
Instagram očajno pokušava ostati ispred TikToka, aplikacije koja izuzetno brzo raste te je u septembru prešla granicu od milijardu korisnika, tri godine nakon što je postala dostupna. Instagram je još uvijek u prednosti, ali nije poznato koliko će to trajati. Također, uvodi novitete kojima želi parirati TikToku.