Riječ je o opciji koja omogućava kupovinu stvari putem chata, a dostupna je za "kvalificirane male biznise". Zahvaljujući ovoj opciji će korisnik moći potvrditi svoju narudžbu, kreirati zahtjev za plaćanje, odnosno primiti isplatu, a sve kroz interfejs chata. Dobra stvar je to što sve ostaje na jednom mjestu, pitanja korisnika, odgovor prodavača i sva ostala međusobna komunikacija, ali i informacije o narudžbi, isporuci i praćenju pošiljke.
Meta, matična kompanija Instagrama, tvrdi da milijardu ljudi pošalje poruku poslovnim profilima svake sedmice širom njene porodica aplikacija, a s obzirom na ovu činjenicu, Instagram želi poboljšati iskustvo korisnika s njihovim omiljenim biznisima. Tako je "rođena" nova funkcija.
Zvanično saopćenje navodi teretski scenarij u kojem je korisnik zainteresovan za ruksak te kontaktira prodavača putem direktnih poruka na Instagramu, kako komuniciraju, a potom zadovoljni kupac naručuje proizvod direktno u chatu. Pored toga, moguće je postaviti dodatna pitanja prodavaču u istom chatu, kao i pratiti pošiljku. Za kupovinu se može koristiti Meta pay.
Isto važi i za prodavače, odnosno biznise, koji mogu u realnom vremenu odgovarati na pitanja kupaca, potvrditi detalje o kupovini, kreirati zahtjeve za plaćanje s fotografijom proizvoda i cijenom te potom primiti uplatu, a sve to u direktnim porukama.