Radi se o novoj aplikaciji IGTV, koja nudi korisnicima snimanje dužeg videa u odnosu na dosadašnje ograničenje, odnosno maksimalnih 60 sekundi.
Još uvijek nije poznato da li će se u dužim videima pojavljivati reklame ili da li će korisnicima biti plaćeno za njihov sadržaj kao što je slučaj na drugim platformama poput YouTubea.
Govoreći ekskluzivno za Newsbeat, osnivač Instagrama Kevin Systrom je rekao da mu se žuri da to riješ.
IGTV će prikazivati snimke u portrait modu, jer iz Instagrama tvrde da je to "prirodan" način na koji ljudi koriste svoje mobitele.
Ekspert Alex Brinnand je reko da bi IGTV mogao učiniti Instagram dominantijim igračem u industriji društvenih mreža.
"Tek trebamo vidjeti kakvu zaista moć Instagram ima. Siguran sam da se mnogo razgovara u drugim kompanijama o tome kolika je IGTV prijetnja, a postoje i razlozi za to", rekao je Brinnand.
Najduži video koji se dosad mogap objaviti iznosio je 60 sekundi i odnosio se na "feed" mod, glavni dio Instagrama koji vidite kad pokrenete aplikaciju.
Instagram Storiesi, koji inače nestaju nakon 24 sata, traju 15 sekundi.
IGTV će postepeno stizati na iOS i Android uređaje korisnika širom svijeta.