Senzor je veličine alarma za detekciju dima, njime se učitava tačan položaj i broj ljudi u datom prostoru - kancelarijama, hotelima ili restoranima.
Među prvim kompanijama koje su se odlučile kupiti ove senzore je Deloitte. Ova korporacija je senzore instalirala u svojim prostorijama u Londonu.
Senzori su povezani sa ekranima u prostorijama, a na kojima je moguće vidjeti koji stolovi i druge zajedničke površine su slobodni.
Izvršni direktor PointGraba Doron Shachar tvrdi da je njihova inovacija znatno pomogla Deloitteu. Senzorima se učitava i koliko su ljudi udaljeni jedni od drugih i kuda se kreću u objektu.
Između ostalog, zahvaljujući njima je moguće napraviti upozorenje koje se uključi kada su dvije osobe blizu jedna druge manje od dva metra i duže od pola minute.
I neke druge kompanije u svijetu su napravile tehnologije za kontrolu fizičkog distanciranja i da li se nose zaštitne maske.
PointGrabove senzore, njih više od 10.000, kupili su i Coca-Cola, Facebook i Dell. U ovoj izraelskoj firmi su svjesni da se njihov proizvod možda neće svidjeti radnicima, ali uvjeravaju da on samo služi sa ono za šta je i napravljen - ne narušava privatnost, objavio je CNN.