Central Japan Railway, koji su napravili ovo vozilo za masovni transport na duže destinacije, žele da dostignu brzinu od 600 kilometara na sat i to već sljedeće sedmice. To je veća brzina od one koju dostignu neki manji avioni.
Voz je testiran pod budnim okom 29 tehničara. R Central ne očekuje da će voz biti u prometu do 2027. godine do kada bi trebali voziti brzinom od 505 kilometara na sat. Nadaju se da će uskoro transportovati voz u SAD koji bi se koristio na relaciji New York-Washington D.C.
Japanci rade i na liniji Tokio-Nagoja kako bi put od 286 kilometara trajao 40 minuta, što je znatno kraće nego sada kada se na toj relaciji putuje trajektom.
Maglev vozovi su bazirani na levitirajućoj tehnologiji u kojoj magnetna polja dižu i pokreću voz duž šina. Premijer japana Shinzo Abe posjetit će SAD krajem aprila kako bi provjerio kako napreduju radovi na ultra brzoj željeznici koja spaja San Francisco i Los Angeles. Maglev voz bi na ovoj relaciji trebao biti u funkciji 2029. godine, a vozit će brzinom 320 kilometara na sat.