Legenda interneta odlazi u prošlost: Skype prestaje s radom u maju ove godine

Ukazali su da će se Skypeovi korisnici narednih dana moći registrovati na Microsoft Teams, i to sa svojim Skype nalogom, kako bi im besplatna komunikacija ostala dostupna. Iz Microsofta su se zahvalili svima onima koji su koristili Skype.
Skype je dostupan od 2003. godine, a Microsoft ga je 2011. kupio za 8,5 milijardi dolara. Svojevremeno je bio najpopularniji internetski alat za videokomunikaciju, sa stotinama miliona korisnika širom svijeta.
U svojim počecima je bio isključivo namijenjen za pismenu komunikaciju, a nešto kasnije omogućavao je audio i videokomunikaciju. Nije bio prvi softver za komunikaciju, ali je Skype postao popularan zbog toga što se mogao besplatno koristiti. Kasnije je postao sastavni dio igraće konzole Xbox i drugih Microsoftovih uređaja.
Komentator tehnološke industrije Om Malik ga je 2010. nazvao jednom od ključnih aplikacija modernog weba, i to kada se dogodio dvodnevni prekid njegovog rada.
Microsoftova kupovina Skypea je tada bila najveća Microsoftova akvizicija ikada. Kada se to dogodilo, Skype je imao više od milijardu preuzimanja i stotine miliona korisnika. Tadašnji Microsoftov šef Steve Ballmer je poručio:
"Zajedno ćemo stvoriti budućnost komunikacija u realnom vremenu".
No, kako je rasla popularnost WhatsAppa i Facebook Messengera, smanjivala se Skypeova popularnost. Microsoft je 2017. redizajnirao Skype, uključivši funkcije koje su bile veoma slične funkcijama rivalskog Snapchata. Međutim, korisnici nisu bili zadovoljni. Prije četiri godine pojavile su se glasine da je to Skypeov početak kraja.
Kada su iz Microsofta najavili svoj novi operativni sistem, Windows 11, istakli su da će Microsoft Teams biti dio tog sistema, ali da to neće biti slučaj sa Skypeom, prvi put nakon nekoliko godina. Microsoft Teams je postao popularan tokom pandemije koronavirusa, kada su ga mnogi koristili za komunikaciju, prvenstveno onu poslovnu, piše BBC.