Kako piše Cnet, predsjednik Motorole Aymar de Lencquesaing najavio je povratak brenda, a mnogi vjeruju da se pokušavaju pridružiti akciji oživljavanja sjećanja na stare dobre telefone, kao što to ovih dana rade Nokia i BlackBerry. Za njih se "jahanje na valu nostalgije" pokazalo uspješnim marketinškim potezom na ovogodišnjem Mobile World Congressu.
Korisnicima ovaj potez i nije neočekivan. Lenovo je brend Motorola istisnuo favorizujući veoma sličan - Moto, a mnogi nisu ni primijetili promjenu i nastavili su svoje telefone zvati Motorola.
Brend Motorola će prvo osvajati jednu po jednu zemlju, a cilj im je u konačnici se vratiti na sva tržišta na kojima je kompanija prisutna.
De Lencquesaing je u intervjuu otkrio da Motorola ne planira objavljivati novi pametni sat jer su se ovi uređaji pokazali kao "nedovoljno praktični za upotrebu".
Američku kompaniju koja je pokrenula neke od legendarnih mobitela, Motorola Mobility, inače direktnog nasljednika Motorole koja je 2011. podijelila svoje poslovanje na dva dijela, kupio je Google, a kasnije su je bez većine patenata prodali Lenovu 2014. godine.