Leteći taksi kompanije Wisk Aero ima četiri sjedišta i može samostalno letjeti
Gledajući dizajn, čini se da je riječ o značajno unaprijeđenoj verziji letećeg taksija pod nazivom Cora, koji je već lebdio i letio na Novom Zelandu 2018. godine. Međutim, ovog puta nije prikazan let, niti su objavljeni detalji o napretku procesa certifikacije.
Iz Wiska tvrde da letjelica s četiri sjedišta može letjeti brzinom do 222 km/h te dostići visinu od gotovo 1.220 metara. Posjeduje 12 propelera, nagibne pogonske jedinice naprijed i fiksne jedinice nazad za uzgon, odnosno podizanje. Domet iznosi 145 kilometara, upravljanje je unaprijeđeno, kao i efikasnost upravljanja energijom u odnosu na prethodne verzije.
Promotivni video prikazuje kako se putnici vezuju sigurnosnim pojasevima i prolaze kroz demonstraciju sigurnosne procedure pomoću ekrana osjetljivih na dodir.
Leteći taksi sada ima "manje pokretnih dijelova, nema hidraulike, ulja ni goriva" te je sigurnija za letenje. Istaknuto je da je "dizajniran da premaši današnje rigorozne standarde sigurnosi u avijaciji te da postoji šansa od 1:1.000.000.000 za nesreću".
Iz kompanije posebno ističu autonomnu tehnologiju jer vjeruju da je ona "ključ" za zračnu mobilnost. Stoga je cilj poboljšanje senzora za otkrivanje i izbjegavanje prepreka, zajedno sa "supervizorima za više vozila koji pružaju ljudski nadzor svakog leta" te mogu preuzeti kontrolu ako bi to bilo potrebno.
Prema tvrdnjama Wicka, novi leteći taksi je kandidat za FAA certifikat koji bi mu omogućio da transportuje putnike u SAD-u, međutim, dobijanje tog certifikata je težak posao čak i za etablirane proizvođače aviona poput Boeinga, koji koriste standardne dizajne aviona.
Avijacijska kompanija Kittyhawk, koju je osnovao suosnivač Googlea Larry Page, nedavno je saopćila da se gasi, a to je jasan pokazatelj ogromnih izazova u ovom sektoru. Wick je u suštini nastao iz te kompanije nakon što se Kittyhawk udružio s Boeingom na projektu aviona Cora pete generacije.
Wick nije jedina kompanija koja je odlučila realizirati plan i napokon ponuditi leteći taksi. Joby je ranije dobio FAA dozvolu za usluge letećeg taksija, što mu je omogućilo komercijalno poslovanje. No, dozvola mu omogućava samo da testira svoje usluge, tako da tek treba dobiti FAA certifikaciju za prototip aviona prije nego bude u mogućnosti transportovati ljude.