Zahvaljujući svojim jedinstvenim i inovativnim performansama, LG očekuje da do polovine 2015. godine prodaja ovog proizvoda dostigne brojku od čak 10 miliona jedinica.
"Dostizanje miliona prodatih Smart+ televizora za samo tri mjeseca je izvanredan uspjeh", izjavio je ovim povodom In-kyu Lee, viši potpredsjednik i šef odjeljenja za televizore u okviru kompanije LG Electronics Home Entertainment, dodavši da se njihova odluka da proizvedu smart televizore sa webOS platformom pokazala kao pravi potez.
Kompanija LG također planira da proširi mrežu specijalizovanih radnji gdje bi potencijalni korisnici mogli da iz prve ruke iskuse sve ono što nudi LG Smart+ TV platforma. Ovaj model je zagolicao pažnju potrošača jer je kreiran tako da im apsolutno olakša svakodnevno korištenje zahvaljujući naprednim opcijama, kao što su Simple Switching, Simple Discovery i Simple Connection.
LG Smart+ televizor je dobio zvanične certifikate i od strane međunarodno priznatih organizacija, kao što Underwriters Laboratories i Intertek. Obje institucije, koje predstavljaju najznačajnija tijela ove vrste u industriji potrošačke elektronike, okarakterisale su ovaj uređaj kao značajno tehnološko dostignuće i prekretnicu u razvoju smart televizora.