Ljubitelji košarke NBA utakmice će moći gledati kroz naočale proširene stvarnosti
Priliku da prvi sjedoči kvaliteti Magic Leap naočala, koje savršeno spajaju virtualni i stvarni svijet, imao je Shaquille O'Neal, bivša NBA zvijezda i današnji košarkaški analitičar.
"Kada sam otišao u Magic Leap, pregledao sam kompletnu utakmicu Orlanda protiv LA Lakersa kroz naočale. LeBron James je također bio ovdje", kazao je Shaq u videu koji je prikazan na Recode Code Media konferenciji.
Direktor kompanije Magic Leap Rony Abovitz otkrio je partnerstvo s NBA-om u intervjuu za Recode. Ovaj kompanija, sa sjedištem na Floridi, osnovana je 2010. godine i dosad je uspjela prikupiti 1,9 milijardi dolara od velikih kompanija poput Alphabeta, Alibabe i Googlea.
Iz Magic Leapa kažu kako su izgradili tehnologiju lightfield koja generiše digitalno svjetlo na različite načine kako bi digitalni svijet spojila sa stvarnim.
"Ovaj sistem osjeća vas i informacije o svijetu oko vas kako bi vam pružio pravo iskustvo", kazao je Abovitz.
Naočale američke kompanije opremljene su senzorima i kamerima malog, ali snažnog računara te bežičnog kontrolera. Naočale mogu prepoznati okolinu u kojoj se korisnik nalazi kao što su zidovi ili drugi fizički objekti.
Ipak, lightfied displeji nisu nešto novo. Start-up kompanije poput Aveganta ili Lytra već su pokušavale komercijalizirati slične sisteme.
Magic Leap je svoj sistem virtuane realnosti pod nazivom Magic Leap One predstavio u decembru prošle godine. Abovitz najavljuje kako kompanija ima velike planove za budućnost, a partnerstvo s ligom NBA je prvi korak ka uspjehu.