Riječ je o dogovoru vrijednom 68,7 milijardi dolara, što je za 26 milijardi više od iznosa koji je Microsoft izdvojio za kupovinu LinkdIna 2016. godine. Activision je poznat kao izdavač igara među kojima su "Call of Duty", World of Warcraft" i "Diablo".
Ovaj potez predstavlja Microsoftov dosad najveći proboj u svijetu gaminga, a zahvaljujući njemu će postati "treća najveća gaming kompanija na svijetu po prihodu, odmah iza Tencenta i Sonyja".
Microsoft planira dodati mnoge Activisionove igre na Xbox Game Pass nakon zvanične finalizacije kupovine ove kompanije, a uskoro će objaviti franšize među kojima su "Warcraft", "Diablo", "Overwatch", "Call of Duty" i "Candy Crush".
Direktor odjela za gaming u kompaniji Microsoft, Phil Spencer, najavio je da će kroz Xbox Game Pass i PC Game Pass gamerima ponuditi što je više moguće Activisionovih naslova.
Xbox Game Pass trenutno ima 25 miliona pretplatnika, a Microsoft nastavlja kupovati studije kako bi dodatno unaprijedio svoju pretplatničku uslugu.
Finalizacija kupovine Activisiona se očekuje u 2023. fiskalnoj godini.