AOL je danas objavio ovu informaciju kazavši kako ljudi više komuniciraju na nove načine te da AIM nije potreban.
"AIM je utipkan u nove digitalne tehnologije i napravio je kulturni pomak, ali način na koji komuniciramo jedni s drugima se duboko promijenio", rekao je Michael Albers, PR kompanije Oath koja s AOL-om pripada korporaciji Verizon.
All good things come to an end. On Dec 15, we'll bid farewell to AIM. Thank you to all our users! #AIMemories https://t.co/b6cjR2tSuU pic.twitter.com/V09Fl7EPMx
— AIM (@aim) October 6, 2017
AIM je bio jedan od prvih i najuspješnijih instant messengera koji se široko koristio krajem 90-ih i tokom 2000. godine. Pojavom pametnih telefona sve se promijenilo. Poruke se šalju preko desktopnih aplikacija za poruke, a tu ulogu sve više preuzimaju Instagram i Snapchat. Facebook je to uveliko olakšao.
I drugi klasici među aplikacijama za poruke su se ugasili tokom posljednjih godina - MSN Messenger se ugasio 2014. godine, a Yahoo Messenger prošle godine.