Koalicija je identificirala četiri vrste desktop oglasa i osam vrsta mobilnih oglasa koji su naročito iritantni korisnicima. Među njima su videooglasi koji automatski reprodukuju zvuk, međuprostorni oglasi koji odbrojavaju dok ne nestanu, treperi, pop-up reklame, animirani mobilni oglasi i slično.
"Google želi očistiti internet i ovaj potez uglavnom neće utjecati na Googleove web stranice", izjavio je Scott Spencer, direktor za upravljanje proizvodima u Googleu.
Spencer tvrdi da je, u ovom slučaju, ono što je dobro za širu industriju digitalnih medija korisno i za Google.
"Prema određenim iskustvima oglasi koji se pojavljuju na webu neugodni su za potrošače. Najgori od najgorih su oni zbog kojih ljudi koriste blokatore oglasa koji su prijetnja tom ekosistemu. To šteti dobrim izdavačima, a Google ne postoji bez otvorenog weba", rekao je Spencer.
Google se nada da će sve više ljudi usvojiti narednu verziju Chromea te da će manje ljudi koristiti blokatore oglasa kao što je AdBlock Plus.