Prilagođen iz dvostrukog italijanskog propelera Tecnam P2006T, X-57 je u razvoju od 2015. godine i ostat će još najmanje godinu dana do svog prvog probnog leta iznad zrakoplovne baze Edward.
Međutim, nakon što su na njega pričvrstili dva najveća od 14 elektromotora koji će na kraju pokrenuti avion, pogonjen posebno dizajniranim litij-jonskim baterijama, NASA je odlučila Maxwella prikazati javnosti. Inače, propeleri na X-57 aktivirat će se prilikom polijetanja i slijetanja te povlačiti tokom leta.
NASA je također pokazala novoizgrađeni simulator koji inženjerima i pilotima daje dojam o tome kakav će biti osjećaj manevriranja u letu gotovom verzijom X-57 .
The X-57, our first all-electric experimental aircraft and the first crewed X-plane in two decades, has arrived at @NASAArmstrong 😮 The X-57 will help develop certification standards for emerging electric aircraft markets, including urban air mobility→https://t.co/dt0yHzyiUx pic.twitter.com/qKikN4spnv
— NASA Aeronautics (@NASAaero) October 12, 2019
Maxwell će ustvari biti prvi NASA-in X-avion sa posadom.
Dok privatne kompanije godinama razvijaju električne avione i letjelice, NASA-in X-57 poduhvat usmjeren je na dizajniranje i tehnologiju u skladu sa standardima koje komercijalni proizvođači mogu prilagoditi za vladino certificiranje. S tim u vezi, NASA-in električni avion će ispunjavati standarde za plovidbenost i sigurnost, kao i za energetsku efikasnost i buku.