Netflix zabilježio trostruko veći angažman korisnika u igrama tokom 2023. godine
Notflix je saopćio da se angažman njegovih korisnika, kada je riječ o ponuđenim igrama na platformi, tokom 2023. godine utrostručio. Posebna važnost je pripisana dolasku Grand Theft Auto trilogije, no ipak nije jasno koliki je doprinos ona dala nakon što je postala dostupna na Netflixu 14. decembra s obzirom na činjenicu da je riječ o posljednje dvije sedmice godine.
Ipak, iz Netflixa kažu da je Grand Theft Auto postao njegovo "najuspješnije lansiranje dosad" u smislu instalacija i angažmana. Međutim, nije navedeno koliko je ljudi zapravo preuzelo trilogiju otkako se pojavila na platformu. Činjenica je da su se neki ljudi prijavili na Netflix samo kako bi igrali Grand Theft Auto igre, navodi se u saopćenju kompanije.
To je velika promjena u odnosu na 2022. godinu, kada su analize Apptopije i CNBC-a otkrile da manje od 1 posto korisnika Netflixa igra igre iz njegove ponude, a to je usluga koja je omogućena pretplatnicima godinu dana ranije. Uprkos sporom usvajanju usluge, Netflix je nastavio dodavati igre na svoju platformu. Njegova rastuća ponuda uključuje naslove kao što su Hades, Dead Cells, Braid, Death's Door i Katana Zero, kao i igra Oxenfree II: Lost Signal, koju je razvio samostalno nakon kupovine Indie developera Night School. Platforma nudi i igre bazirane na njenim popularnim originalnim serijama kao što su "Money Heist" i "The Dragon Prince".
Pored gaminga, Netflix je saopćio da je dobio 13,1 milion novih pretplatnika u posljednja tri mjeseca 2023. godine, što je najveći broj novi pretplatnika od eksplozivnog rasta zabilježenog tokom pandemije koronavirusa.
Ukupan broj pretplatnika Neflixa trenutno iznosi oko 260 miliona.