Tu-160 je velik i moćan supersonični avion s varijabilnom geometrijom krila koji se predstao proizvoditi 1995. godine nakon pada SSSR-a, a preostale komponente su iskorištene za sastavljanje još tri primjerka. Jedan od njih je dostavljen tek 2017. godine.
Međutim, avion je sada "oživljen" zahvaljujući odluci Rusije da proizvede moderniju verziju. U novoj eri, digitalna tehnologija je iskorištena za dizajniranje novog aviona, a napredak je bio veoma brz. Istina, modernizacija nije bila lagan zadatak jer je postrojenje u Kazanu zastarjelo nakon prestanka proizvodnje. Stoga je bila potrebna saradnja industrijski preduzeća iz različitih domena kako bi Tu-160 dobio svoju modernizovanu verziju nazvanu Tu-160M.
Oko 40 posto opreme u postrojenju je modernizovano, a tim uposlenika je prošao obuku kako bi unaprijedio svoju tehničku bazu i mogućnosti serijske proizvodnje. Tehnologija zavarivanja proizvoda pod vakuumom je obnovljena zajedno s proizvodnjom avionske konstrukcije. U saradnji s odjelima za mašinstvo i instrumente, Tupolevov tim je proizveo avion koji je nadograđen za 80 posto.
Avion je 12. januara poletio s piste u okviru postrojenja u Kazanu, a letio je 30 minuta na visini od 600 metara. Piloti su vršili manevre kako bi provjerili stabilnosti i upravljivost aviona u zraku.
Rusija trenutno ima flotu od 17 primjeraka originalnog modela Tu-160, a očekuje se da će Ruske zračne snage naručiti oko 50 novih aviona.