Impresivne performanse aviona Skydweller omogućit će solarni paneli postavljeni na krilima.
Iza ovog projekta stoji američko-španska kompanija Skydweller Aero, koja razvija tehnologiju kako bi Američka mornarica konstantno posmatrala okolinu svojih brodova.
Kako bi ostao u zraku 90 dana, avion raspona krila od 71 metar sadrži 296 kvadradnih metara solarnih panela koji stvaraju do 2 kW energije. Skydweller Aero također planira koristiti vodikove ćelije kao rezervu u slučaju da avion ostane bez solarne energije zbog dugog perioda lošeg vremena.
Skydweller je nova verzija solarnog aviona Solar Impulse 2 koji je zahtijevao ljudsku posadu, a koji je obavio let oko svijeta 2015. i 2016. godine.
Osnivači pomenute kompanije John Parkes i Robert Miller su kupili intelektualno vlasništvo i mašineriju od projekta Swis Solar Impulse prije nego su odlučili napraviti svoj avion.
Skydweller Aero namjerava obaviti testni autonomni let koji uključuje autonomno polijetanje, let i slijetanje. To bi se trebalo dogoditi u narednim mjesecima, a nakon obavljenih testova, započet će dugotrajno testiranje s ciljem leta koji će trajati 90 dana ili čak više.
Kao što je obično slučaj s vojnom i svemirskom tehnologijom, i ova nova tehnologija će vjerovatno naći put do civilnih aviona u nekom obliku.