Očajni tiktokeri spas pronašli u kineskoj društvenoj mreži: Jeste li čuli za RedNote?

Kako je navedeno u opisu na App Storeu, riječ je o platformi koja inspiriše ljude da otkriju i povežu se s različitim stilovima života. Tvrde da imaju oko 300 miliona korisnika dnevno. Funkcioniše slično kao Instagram i Pinterest. Dakle, korisnici mogu objavljivati fotografije, tekst ili video sadržaj kratkog formata.
RedNote osnovan je 2013. godine. Jedan je od glavnih kineskih pretraživača za preporuke o brojnim popularnim temama koje, između ostalog, obuhvataju ljepotu, modu, putovanja i hranu.
Korisnici mogu učestvovati u diskusijama, dijeliti objave jedni drugih, zvati jedni druge i kupovati. Platforma je nedavno napravila veliki pomak i počela nuditi prodaju artikala putem livestreama. Ne postoji internacionalna verzija ove društvene mreže. Ona je na mandarinskom. Iako korisnici imaju mogućnost promjene jezika, većina sadržaja je ipak na mandarinskom. U vlasništvu je kineske kompanije Xingyin Information Technology.
Ova aplikacija je trenutno prva na listi najpopularnijih na App Storeu, kao i na Google Play Storeu upravo zahvaljujući gašenju TikToka u SAD-u.