Lidersku poziciju je Oppo preuzeo do Huaweija nakon što je psotao najprodavaniji brend smartphonea u Kini prvi put u historiji. U januaru je kompaniji Oppo pripadao 21 posto tržišta te se našla ispred kompanija Vivo i Huawei koje zauzimaju po 20 posto tržišta, Udio Applea i Xiaoomija na tržištu iznosi po 16 posto.
Prodaja kompanije Oppo je porasla za 26 posto u odnosu na prošlu godinu, odnosno za 33 posto u odnosu na prošli mjesec. Nova Reno 5 serija je imala veliki uspjeh jer je ponudila bolje specifikacije po nižim cijenama u odnosu na prethodnu seriju Reno 4.
Kako bi Oppo povećao udio na tržištu, neko ga je morao izgubiti, a to je kompanija Huawei koja se fokusirala na premium tržište zbog nedostatka komponenti uzrokovanog američkim sankcijama tako da su se kineski distributeri okrenuli drugim brendovima kako bi se zadovoljio volumen. Huawei je prodao Honor, što je također rezultiralo smanjenjem udjela na tržištu jer se ovaj brend sada smatra konkurentom.
Ove brojke se odnos esamo na jedanm mjesec, ali se očekuje dodatni pad Huaweija tokom ove godine. Oppo želi profitirati na svom novom flagshipu Find X3 Pro, koji je predstavljen prošle sedmice.