Popularna dating mreža
13

Povećan broj korisnika koji plaćaju pretplatu na Tinderu uprkos rastu troškova života

D. B.
Korisnici zbog rasta troškova troše života manje na sve, od video sreaminga do hrane, no čini se da ne odustaju od traženja partnera.

Match Group, u čijem je vlasništvu dating aplikacija Tinder, tvrdi da je broj pretplatnika povećan za 7 posto na globalnom nivou između jula i septembra. Ukupna prodaja je povećana na 810 miliona dolara u pomenutom kvartalu. Pored Tindera, Match Group posjeduje Hinge i OkCupid.

Ipak, Match Group upozorava da globalno usporavanje ekonomije počinje uzimati danak. Navodi se da slabiji ekonomski uvjeti opterećuju brendove kao što je dating servis Plenty of Fish, a koji služe ljudima s nižim primanjima, dok su ljudi počeli manje kupovati na platformama ove kompanije.

Tinder je jedna od najpopularnijih aplikacija za upoznavanje na svijetu, a zabilježio je rast prodaje i broja korisnika u periodu od tri mjeseca do septembra. Kompanija ima i besplatnu verziju svoje usluge, a navodi da joj je pomoglo vraćanje funkcije koja omogućava korisnicima da povlačenja desno i lijevo i sa desktopa.

Gledano u cjelini Match Group ima oko 100 miliona aktivnih korisnika, a najviše doprinosi Tinder. Međutim, iako je broj pretplatnika porastao, korisnici ipak troše manje novca na opcije Super Likes i Boosts koje čine profil vidljivijim.

Stotine miliona ljudi su koristile aplikacije Match Groupa, a u kvartalu je imao 16,5 miliona korisnika koji plaćaju uslugu širom svijeta. To je zapravo rast u odnosu na tri mjeseca do jula, kada je bilo 16,3 miliona korisnika. Ovaj rast se pripisuje tržištima izvan SAD-a i Evrope gdje su brojke zapravo neznatno opale.

Tinder iza sebe ima težak period usljed brojnih promjena u rukovodstvu, uključujući odlazak izvršne direktorice Renate Nyborg u augustu nakon manje od godinu dana na funkciji.

Match i dalje traži zamjenu, a fokusiran je na poboljšanje korisničkog isustva na Tinderu za žene nakon što se aplikacija suočila s kritikama zbog uvredljivih interakcija.

Rezultati koje Match ima dolaze nakon što su se brojni tehnološki divovi uplašili zbog globalnog ekonomskog usporavanja.

Apple i Amazon su prošle sedmice upozorili da je njihova prodaja pogođena jer potrošači smanjuju potrošnju. Ove kompanije su navele da rastući troškovi života narušavaju kupovnu moć potrošača. U međuvremenu su dionice kompanije Meta, u čijem je vlasništvu Facebook, pale za više od 20 posto prošle sedmice nakon loših rezultata ovog giganta.

Dionice u Matchu, koje su ove godine bile slabe, porasle su u utorak za 16 posto nakon objave njegovih rezultata.