Povećan broj korisnika koji plaćaju pretplatu na Tinderu uprkos rastu troškova života
Match Group, u čijem je vlasništvu dating aplikacija Tinder, tvrdi da je broj pretplatnika povećan za 7 posto na globalnom nivou između jula i septembra. Ukupna prodaja je povećana na 810 miliona dolara u pomenutom kvartalu. Pored Tindera, Match Group posjeduje Hinge i OkCupid.
Ipak, Match Group upozorava da globalno usporavanje ekonomije počinje uzimati danak. Navodi se da slabiji ekonomski uvjeti opterećuju brendove kao što je dating servis Plenty of Fish, a koji služe ljudima s nižim primanjima, dok su ljudi počeli manje kupovati na platformama ove kompanije.
Tinder je jedna od najpopularnijih aplikacija za upoznavanje na svijetu, a zabilježio je rast prodaje i broja korisnika u periodu od tri mjeseca do septembra. Kompanija ima i besplatnu verziju svoje usluge, a navodi da joj je pomoglo vraćanje funkcije koja omogućava korisnicima da povlačenja desno i lijevo i sa desktopa.
Gledano u cjelini Match Group ima oko 100 miliona aktivnih korisnika, a najviše doprinosi Tinder. Međutim, iako je broj pretplatnika porastao, korisnici ipak troše manje novca na opcije Super Likes i Boosts koje čine profil vidljivijim.
Stotine miliona ljudi su koristile aplikacije Match Groupa, a u kvartalu je imao 16,5 miliona korisnika koji plaćaju uslugu širom svijeta. To je zapravo rast u odnosu na tri mjeseca do jula, kada je bilo 16,3 miliona korisnika. Ovaj rast se pripisuje tržištima izvan SAD-a i Evrope gdje su brojke zapravo neznatno opale.
Tinder iza sebe ima težak period usljed brojnih promjena u rukovodstvu, uključujući odlazak izvršne direktorice Renate Nyborg u augustu nakon manje od godinu dana na funkciji.
Match i dalje traži zamjenu, a fokusiran je na poboljšanje korisničkog isustva na Tinderu za žene nakon što se aplikacija suočila s kritikama zbog uvredljivih interakcija.
Rezultati koje Match ima dolaze nakon što su se brojni tehnološki divovi uplašili zbog globalnog ekonomskog usporavanja.
Apple i Amazon su prošle sedmice upozorili da je njihova prodaja pogođena jer potrošači smanjuju potrošnju. Ove kompanije su navele da rastući troškovi života narušavaju kupovnu moć potrošača. U međuvremenu su dionice kompanije Meta, u čijem je vlasništvu Facebook, pale za više od 20 posto prošle sedmice nakon loših rezultata ovog giganta.
Dionice u Matchu, koje su ove godine bile slabe, porasle su u utorak za 16 posto nakon objave njegovih rezultata.