Cijena nije presudna
164

Povećana prodaja televizora u BiH zbog Svjetskog prvenstva, svi žele velike ekrane

Piše: Dž. L.
Foto: N. G./Klix.ba
Foto: N. G./Klix.ba
Prodaja televizora izuzetno je povećana širom Bosne i Hercegovine zbog Svjetskog prvenstva koje je počelo danas u 16:30 sati u Rusiji. Sudeći prema podacima iz bosanskohercegovačkih marketa, kupcima je najvažnije da je ekran televizora što veći radi boljeg ugođaja.

Mudijal je u prodavnicam Tehnomaga donio povećanje prodaje televizora za 43 posto, u odnosu na isti period prošle godine, govori nam menadžer ovog poduzeća Erdžument Čerkez.

"Kupcima cijena igra ulogu, ali nije i odlučujući faktor pri kupovini. Vrlo je bitan period garancije uređaja, kao i dimenzija samog uređaja. Posebno bih naglasio porast prodaje većih ekrana, od 49 inča (124 cm dijagonala) do 55 inča (139 cm dijagonala)", kazao nam je Čerkez.

Iz maloprodajnog lanca Techoshop također nam govore kako kupci sve više zaobilaze televizore manjih ekrana, od 39 inča i manje. Kako kažu, skoro svi žele imati velike televizore.

"U našim prodavnicama povećana je prodaja televizora za 30 posto uoči Mundijala", saznajemo iz Technoshopa.

Foto: N. G./Klix.ba
Foto: N. G./Klix.ba

Marketing menadžerica Dalida Azinović salona tehnike Domod ističe kako kupci veliku pažnju obraćaju i na akcije.

"Postoji znatan rast prodaje televizora u prodavnicama Domoda. Građani najviše paze na veličinu ekrana, cijene i akcije. Većina kupaca odlučuju se za kartično plaćanje na rate", kazala nam je Azinović.

Pored građana BiH koji u svojim domovima žele imati velike ekrane, veliki broj ugostiteljskih objekata iz BiH opremio se za Svjetsko prvenstvo novim televizorima. Dok ugostiteljski objekti najviše kupuju televizore manje poznatih brendova koji su povoljniji, građani se najčešće odlučuju za provjerene marke Sony ili Samsung.

S obzirom na veliki porast potražnje televizora u BiH, naši tehnomarketi osmišljavaju nove načine da privuku kupce. Tako proteklih dana u skoro svim tehno prodavnicama u BiH možemo pronaći razne akcije i sniženja.

BiH nije jedina zemlja čiji građani kupuju nove TV aparate uoči Mundijala. U susjednoj Srbiji, koja učestvuje na Svjetskom prvenstvu, prodaja televizora povećana je za 30 posto, a u Brazilu i Peruu za 25 posto. Zanimljivo je kako je Nacionalni kongres Peruua proteklih dana izložen kritikama jer je nedavno planirao kupovinu 60 televizijskih aparata i veliki broj mini frižidera, što su građani povezali sa Svjetskim prvenstvom.