Samsung prekinuo prodaju Notea 7, vlasnike zamolili da ugase i vrate uređaje
Iako kompanija ne koristi izraz "opoziv" jasno je da se radi o istom jer je rezultat identičan kao u posljednjem slučaju obavještenja vlasnika Notea 7 prilikom prvog vala slučaja zapaljenja.
Riječ "opoziv" sa sobom nosi određenu pravnu težinu pa su čelnici Samsunga odlučili da se potpuni prekid prodaje i molba za vraćanje uređaja uopće ne imenuju. Ipak, rezultat je isti – Note 7 se uskoro više neće naći u slobodnoj prodaji, a vlasnici sa zamijenjenim modelima ponovo će ostati bez svoj pametnog telefona.
Samsung je zamolio partnerske kompanije i preprodavače da odmah zaustave prodaju svih verzija Notea 7, originalne i zamjenske, a vlasnike su zamolili da odmah ugase i vrate svoje uređaje.
Vlasnici će dobiti ili zamjenski uređaj iz porodice Samsung ili povrat novca. Potez južnokorejske kompanije opravdan je nizom novih slučajeva zapaljenja uređaja, čak i onih čija je problematična baterija navodno zamijenjena.
Firma nije obavijestila javnost šta će biti njen sljedeći korak, tj. da li će zauvijek okončati prodaju Notea 7 ili će se desiti još jedna masovna zamjena baterija.