Samsungovo istraživanje u Evropi ukazuje na pozitivan utjecaj televizije na društvo
Sprovedeno u susret pedesetogodišnjici postojanja kompanije, istraživanje je pokazalo da, zahvaljujući tehnološkim inovacijama, poput 8K tehnologije i visokog kvaliteta, ali i raznolikom sadržaju koji se danas emituje, razvoj televizije ima vidljivi utjecaj na mnoge aspekte života.
Čak 57 posto ispitanih Evropljana izjavilo je da je gledanje televizijskog programa promijenilo njihovo mišljenje o društvenim problemima, kao što su klimatske promjene, siromaštvo, ekonomska jednakost i diskriminacija. Primjera radi, emisija Blue Planet televizijske kuće BBC, motivisala je više od 80 posto ispitanika da preduzmu nešto po pitanju očuvanja životne sredine i upotrebu jednokratne plastike svedu na minimum.
Veliki interes za aktuelne društvene teme je više nego očegledan, uzimajući u obzir da je dvije trećine ispitanika pokazalo zanimanje za program tog tipa. Informativnim emisijama sve više raste popularnost, o čemu svjedoči 56 posto stanovnika Evrope, koji navode da se dokumentarni film kao žanr trenutno najviše razvija. Danas, kada su lažne veijsti sve učestalije, vrijednost televizijskih vijesti ostaje najznačajnija, pa 74 posto anketiranih rangiraju ovaj tip emisije kao jedan od najpouzdanijih izvora informacija.
Gledaoci evoluiraju u skladu sa onim što prate na televizijskim ekranima. Prema rezultatima istraživanja, televizija je utjecala na poboljšanje sposobnosti pri učenju stranog jezika, sportskim aktivnostima ili volontiranju kod čak 73 posto ispitanika. Pored toga, četvrtina anketiranih građana izrazila je želju da otputuje na nove destinacije koje su uzeli u razmatranje tek nakon što su ih vidjeli na televiziji, dok 38 posto njih kaže da ih je ovaj medij ohrabrio da isprobaju recepte dalekih kultura. Ovaj procenat kod korisnika Smart TV uređaja, koji tvrde da povezanost sa internetom dodatno poboljšava cjelokupni doživljaj, dostiže čak 41 posto.
Osim što motiviše gledaoce da pomjeraju svoje granice i isprobavaju nove stvari, televizija predstavlja i važan faktor kada je riječ o relaksaciji. Četvrtina ispitanika vjeruje da gledanje televizije doprinosi mentalnom zdravlju, dok trećina tvrdi da im je to najčešći izvor opuštanja.
Sa polovinom ispitanika koji gledanje televizije smatraju kvalitetnim vremenom provedenim sa porodicom, istraživanje ukazuje da ono još uvijek predstavlja važan vid društvene aktivnosti. Tako više od trećine Evropljana dijeli mišljenje da je upravo televizija zadužena za stvaranje najsnažnijih zajedničkih uspomena, prije svega kada se radi o sportu i važnim vijestima.
"Televizija nas danas informiše, inspiriše i obogaćuje, a naše posljednje istraživanje ukazuje na njen dugoročni efekat na publiku. Stoga ostajemo posvećeni uvođenju inovacija kojima su u fokusu naši korisnici i zahvaljujući kojima želimo da dodatno osnažimo ulogu televizije u savremenim domovima. U ovoj misiji uspjevamo pomoću revolucionarnih proizvoda poput onih iz QLED 8K serije, koja dolazi sa izvanrednim kvalitetom slike, elegantnim dizajnom i pametnim funkcijama, što korisnicima pruža neprikosnoveno iskustvo. Kombinacija većih i boljih ekrana sa raznovrsnijim i sadržajnijim programom, omogućava televiziji da utječe na formiranje mišljenja gledalac", rekao je Nathan Sheffield, rukovodilac TV i AV odjeljenja u kompaniji Samsung Europe.
Širenje kulturnih vidika
S obzirom na to da preferiraju inostrane televizijske programe, više od 40 posto anketiranih smatra da im oni pomažu da prošire vidike.
Televizija doprinosi socijalizaciji
Četvrtina Evropljana se bar jednom mjesečno okuplja sa prijateljima i porodicom kako bi zajedno gledali određeni televijski sadržaj.