1. Podijelite svoje CV Postavite informacije o tome gdje ste prije radili na LinkedIn jer vaš profil mogu gledati potencijalni poslodavci. Kada postavite i URL LinkedIna u potpis vašeg emaila, onda ćete na taj način promovirati vaš biografiju svaki put kada pošaljete email na nenametljiv način.
2. Pokažite svoju ekspertizu Vaši postovi, statusi i tvitovi su način da pokažete vaše znanje o određenoj temi i pokažete ono u čemu ste najbolji. Dijelite linkove koji su relevantni s vašim pogledima i komentarima. Prisustvujte konferencijama i događajima, te se tagujte. Ljudi koji vas prate na društvenim mrežama vidjet će vašu strast i posvećenost određenom području.
3. Pokažite vašu ličnost Ton vaših postova i članci koje dijelite pokazuju vašu ličnost. Možete izabrati da budete zabavni i srdačni, ispitivački nastrojeni ili se fokusirati na podatke. Na taj način društvene mreže postaju dio vaše ličnosti.
4. Istražite kulturu kompanija Društvene mreže pokazuju ličnost kompanija. Pratite ciljane kompanije na društvenim mrežama da biste saznali posljednje vijesti o njihovom radu.
5. Tragajte za dugoročnom karijerom Pretražujte profile specifičnih ljudi karijera kako biste dobili osjećaj za taj posao i shvatili šta je potrebno. Gledajte profile izvršnih timova kompanija kako biste razumijeli koje kvalifikacije trebate imati da biste bili primljeni.
6. Identifikujte promjene u menadžmentu Kada pratite neku kompaniju na LinkedInu, dobijate obavijesti o svim promjenama. Ako se dogodi da neko od ili se otvori novo radno mjesto, možda ste upravo vi ta potrebna osoba. Trebate pretvoriti u naviku da posjećujete te profile i budete potpuno u toku.
7. Identifikujte trendove i "vruće" teme Prateći kompanije na društvenim mrežama saznajte vijesti o njima ali i trendove i "vruće" teme širom industrije. Želite biti svjesni tih obrazaca. Diskutujte o njima.
8. Aktivirajte zahlađene kontakte Teže je javiti se nekom s kojim se nismo dugo čuli nego ga dodati na neku društvenu mrežu. Pozovite ga na LinkedIn ili pošaljite direktnu poruku putem Twittera. To je manje napadno.
9. Produbite kontakt Ako sretnete nekoga na konferenciji ili društvenom događaju, pozovite ih da se povežete putem društvenih mreža. Postavite i fotografije na društvenu mrežu te označite novi kontakt na njoj. Ako podijelite neki status o tom odgađaju, spomenite i novi kontakt jer na taj način gradite vezu.
10. Ostanite u kontaktu Kada ste već uspostavili kontakt, komunicirajte putem društvenih mreža.