Iako je mnogo Seginih igara dostupno za uređaje s iOS-om i Androdom, kao što su Sonic i Hedgehog, kompanija nastoji "ubrzati svoju ekspanziju" u svijetu mobilnih igara.
Kupovinom kompanije Rovio će Sega dobiti pristup Beaconu, njenoj platformi dizajniranoj za poboljšanje i pojednostavljivanje dizajniranja igara, monetizacije i održavanja. U suštini, to je akcelerator koji Sega traži kako bi svoje trenutne i buduće naslove uvela u "veliku ligu" mobilnog gaminga.
Igra Angry Birds je bila istinski fenomen početkom 2010-tih, a 2014. godine je prešla granicu od dvije milijarde preuzimanja te 200 miliona aktivnih igrača svakog mjeseca.
Međutim, popularnost igre je opala u narednim godinama, no ona nije nestala sa svjetske scene. Film iz 2015. godine inspirisan ovom igrom je zaradio gotovo 347 miliona dolara širom svijeta, a drugi film objaljen 2019. godine "tek" 147,8 miliona dolara.
Prošle godine se igra Angry Birds vratila na App Store kao Rovio Classics: Angry Birds po cijeni od 99 centi.
Rovio još uvijek nije ponudio igru koja je ostvarila bar približan uspjeh kao Angry Birds. Ipak, Sega za ovu kompaniju izdvaja 706 miliona eura.