Jaje s ljubimcem
80

Širom svijeta ponovo raste prodaja igračke koja je obilježila djetinjstvo 90-ih godina

B. R.
Tamagotchi je brend japanske kompanije Bandai Namco
Tamagotchi je brend japanske kompanije Bandai Namco
Tamagotchi je igračka u obliku jajeta, u kojem je virtuelni ljubimac. Vrhunac popularnosti je imala 1990-ih godina i sada je ponovo sve popularnija.

To pokazuje da su se japanskoj kompaniji Bandai Namco isplatili pokušaji da ožive svoj brend. Globalna prodaja ove igračke se između 2022. i 2023. godine više nego udvostručila, a Tamagotchi je u Velikoj Britaniji dobio svoju prvu prodavnicu, što nije bio slučaj ni 1996. godine, kada je bio najprodavaniji u ovoj zemlji.

No, nije iznenađujuće da moderni Tamagotchi nije isti poput onog iz 1990-ih. I dalje izgleda isto - blistavo jaje s malim ekranom i dugmadima, ali s mnogo više funkcija.

"Sada se možete povezati s prijateljima, možete igrati preko interneta i preuzimati različite stavke, a time se suzbija osjećaj umora koji ste možda imali s nekim ranijim modelima", izjavila je za BBC Priya Jadeja, menadžerica brenda Tamagotchi.

Virtuelni ljubimac je ponovo na britanskom tržištu od 2019. i od tada raste njegova prodaja, ali sada i među mladima i među starijima.

"Kada smo ponovo počeli s prodajom, mislili smo da će Tamagotchi biti najprodavaniji među milenijalcima (osobama koje su rođene u periodu od početka 80-ih do kraja 90-ih godina). No, sada se s ovim uređajem upoznaju djeca, koja ga nisu imala, i zaista je uzbudljivo gledati kako ga prihvaćaju", navela je Jadeja.

Za razliku od 90-ih godina, sada postoji nekoliko virtuelnih ljubimaca.