Solarni avion započeo let preko Pacifika, pilot će u letu provesti pet ili šest dana
Solar Impulse je eksperimentalni avion, čiji je promjer krila veći od jumbo aviona, ali je samo malo teži od većeg auta. Grad Nanjing u Kini je napustio u 02:39 sati po lokalnom vremenu.
Borschberg će pokušati ostati budan veći dio leta, ali će odvojiti nešto vremena za san. Njegov napredak će biti pražen cijelim putem iz kontrolnog centra u Monacu. meteorolozi i stratezi leta će ga konstantno obavještavati o najboljim putanjama.
Njegovo putovanje je sedma dionica u pokušaju leta oko svijeta u avionu s jednim sjedištem, koji pokreće motor s propelerom. Kao što je već poznato, avion koristi sunčevu energiju.
Ovaj je projekat polako napredova nakon početka leta iz Abu Dhabija u martu, ali je obustavljen na istočnoj obali Kine zbog nepovoljnih vremenskih uvjeta iznad okeana.
Avionu Solar Impulse su potrebni povoljni vjetrovi koji ga guraju naprijed, ali i vedro nebo kako bi 17.000 fotonaponskih, odnosno solarnih ćelija, bilo funkcionalno. Ove ćelije pune litij-jonske baterije, koje moraju biti potpuno napunjene za uspješan noćni let.
Borschberg je veoma iskusan pilot i inžinjer, koji u potpunosti poznaje sisteme aviona.
Udaljenost između aerodroma Kalaeloa na havajsom otoku O'ahu i Nanjinga u Kini je 8.000 km.
Ako se tokom početne faze leta vremenski uslovi pogoršaju, Borschberg se može okrenuti i vratiti u Kinu ili Japan. No, kad dođe do tačke kada povratak ne bude opcija, u slučaju problema će morati napustiti avion.
Ako uspješno stigne na Havaje, Borschberg će postaviti nekoliko rekorda u avijaciji, ne samo onaj za najduži let u avionu s jednim sjedištem.
Svrha projekta Solar Impulse nije da pokaže budućnost avijacije, nego da demonstrira potencijal "čistih" tehnologija.