Nedugo nakon lansiranja PlayStation 5 Pro modela, Sony je otkrio da je do kraja drugog kvartala 2024. prodao ukupno 65,5 miliona PlayStation 5 konzola. Iako je prodaja konzola pala za 1,1 milion jedinica u odnosu na isti period prošle godine (i ukupno je opala za 2 miliona jedinica u 2024. godini), to je više nego nadoknađeno prodajom igara, koje su porasle na 77,7 miliona jedinica, što je rast od 14,9 posto u odnosu na drugi kvartal 2023. godine. Broj aktivnih mjesečnih korisnika PlayStation Network mreže ostao je stabilan na 116 miliona, uprkos velikom povećanju cijena krajem prošle godine.
Rezultat? Prihodi su porasli za 9 posto, a operativna dobit je porasla za nevjerovatnih 73 posto na 445,1 milijardu jena (2,91 milijardu dolara). S obzirom na ove profite i činjenicu da kompanija ima novi, skuplji (i vjerovatno profitabilniji) model konzole spreman za prazničnu sezonu, Sony je optimističan u pogledu ostatka godine, blago povećavajući svoju prognozu prihoda.
Veliki dio Sonyjeve priče o prodaji igara je uspjeh akcionog RPG-a Black Myth: Wukong, koji je navodno prodao 20 miliona jedinica u drugom kvartalu (uključujući PC verziju). Još jedan uspješan naslov bio je Astro Bot iz prve ruke, pokazujući moć popularnih igara u privlačenju prodaje.
Sony još uvijek ima dva kvartala do kraja svoje fiskalne godine, koja završava 31. marta. Naslovi iz prve ruke koji se očekuju do tada uključuju Assassin's Creed Shadow i Monster Hunter Wilds, oba planirana za februar 2025. Međutim, Sonyjeva fiskalna 2025. godina, koja počinje u aprilu, mogla bi biti spektakularna, s visoko očekivanim igrama kao što su Ghost of Yotei, Death Stranding 2, DOOM: The Dark Ages i Grand Theft Auto VI, koji stižu kasnije naredne godine.