Starship ne može poletjeti prije nego SpaceX obavi 63 "korektivne akcije"
FAA je saopćio da je završio istragu o prvom lansiranju Starshipa obavljenom u aprilu, no SpaceX ipak ne može nastaviti s testiranjima Starshipa. Musk je se nakon tog lansiranja našalio s novinarima rekavši da su strukturne margine bolje od očekivanih, međutim, u izvještaju Američke službe za ribu i divlje životinje se navodi da je neuspješno lansiranje Starshipa rezultiralo širokim poljem krhotina oko lansirne rampe, ostaci uništenog betona su se proširili u radijusu većem od 10 kilometara, a došlo je i do požara.
Stoga je SpaceX-u naloženo da obavi 63 "korektivne akcije" prije nego dobije dozvolu za novi let. One uključuju redizajn hardvera rakete kako bi se spriječila curenja i požara, redizajn lansirne rampe u svrhu povećanja robusnosti, dodatne preglede procesa dizajniranja, dodane analize i testiranje ključnih sigurnosnih sistema i komponenata uključujući autonomni sistem za sigurnost letenja, kao i dodatnu promjenu praksi kontrole.
SpaceX sada ne samo da mora ispuniti sve zahtjeve s liste, nego mora aplicirati i dobiti izmijenjenu dozvolu koja se odnosi na sve sigurnosne, ekološke i druge zahtjeve prije novog lansiranja Starshipa.
SpaceX se potom oglasio i nave do je mnogo naučeno zahvaljujući prvom lansiranju te da su već napravljena brojna poboljšanja rakete i infrastrukture na tlu. Kompanija je priznala da je autonomni sistem za sigurnost letenja, koji je dizajniran da se aktivira u slučajevima kada raketa skrene s putanje i izazove samouništenje, neočekivano djelovao kasnije. Detalji o tom problemu nisu objavljeni, ali je ipak riješen.
SpaceX implementira i poboljšanja performansi sistema koji nisu povezani s problemima prvog leta, a izdvaja se novi sistem odvajanja prve i druge faze, novi elektronski sistem za kontrolu vektora potiska te značajne nadogradnje orbitalnog nosača i lansirne rampe.