Sve izvjesnija proizvodnja energetsko održivog aviona futurističkog izgleda
Flying-V osmislio je Justus Benad, student na Tehničkom univerzitetu u Berlinu, a razvili su ga istraživači na Tehnološkom univerzitetu Delft u Holandiji. Avion je, kako je to saopćeno, namijenjen poboljšanju održivosti putovanja avionom.
U krilima je, prema futurističkom dizajnu, predviđeno da bude putnička kabina, spremnik za gorivo i skladište za teret.
Avion će, prema tvrdnjama njegovih dizajnera, koristiti 20 posto manje goriva od Airbusa A350-900, dok će približno prevoziti isti broj putnika. Tačnije, Flying-V će imati 314 sjedišta, dok Airbus A350 ima između 300 i 350 sjedišta.
"Posljednjih godina se KLM razvio kao pionir održivosti unutar avioindustrije", izjavio je Pieter Elbers, predsjednik Uprave i predsjednik KLM-a.
"Ponosni smo na naš progresivni odnos suradnje s TU Delftom, koji se dobro uklapa u strategiju KLM-a i služi kao važna prekretnica za nas na putu povećanja održive avioindustrije", kazao je Elbers.
Voditelj projekta TU Delft Roelof Vos kazao je da je takva inovacija potrebna kao korak ka većoj učinkovitosti, dok se tehnologija još uvijek razvija kako bi se stvorili električni avioni velikih razmjera.
"Avioindustrija doprinosi oko 2,5 posto globalnih emisija CO2, a industrija još uvijek raste, tako da stvarno moramo biti okrenuti prema održivijim avionima", rekao je on za CNN.