Kompanija Cargill, koja se bavi prekomorskim transportom, nada se da će tehnologija pomoći industriji da krene u "zeleniju" budućnosti. Čvrsta jedra WindWings su dizajnirana tako da smanje potrošnju goriva, a time i karbonski otisak brodova. Procjenjuje se da je industrija brodskog transporta odgovorna za oko 2,1 posto globalne emisije CO2.
Brod pod nazivom Pyxis Ocean je krenuo na svoje prvo putovanje koje će ujedno predstavljati i prvi pravi test WindWings jedara u stvarnom svijetu. Bit će to prilika da se procijeni da li povratak na tradicionalni način plovidbe može donijeti napredak u transportu tereta morem.
Kada je brod u luci, jedra su sklopljena, a koriste se kada se nađe na otvorenom moru. Visoka su 37,5 metara i napravljena od istog materijala od kojeg se prave vjetroturbine, zbog čega su izdržljiva. Jedra pomažu brodu da koriste snagu vjetra za plovidbu, tako da se ne mora oslanjati samo na motor, a u konačnici bi tokom životnog vijeka broda mogla smanjiti emisiju za 30 posto.
Brodu Pyxis Ocean će biti potrebno oko šest sedmica da stigne na svoje odredište, no putovanje bi trebalo predstavljati prekretnicu za pomorsku industriju. Neki predviđaju da će se do 2025. godine polovina novih brodova naručiti s pogonom na vjetar, a razlog su uštede goriva koje idu do tonu i po dnevno. Korištenjem četiri jedra na brodu se štedi šest tona goriva dnevno, odnosno 20 tona CO2. Jasno je da se radi o ogromnim brojkama.
Tehnologija jedara dolazi iz Velike Britanije, ali se proizvodnja obavlja u Kini. Razlog tome je nedostatak podrške britanske vlade u smanjenju troškova uvoza čelika.