Udovoljit će kreatorima
54

TikTok testira objavljivanje videa dužine 60 minuta

D. B.
Foto: EPA-EFE
Foto: EPA-EFE
TikTok sve više želi biti kao YouTube, a trenutno testira objavljivanje videa dužine 60 minuta. Ova mogućnost je trenutno dostupna ograničenoj grupi korisnika na odabranim tržištima.

Iako trenutno nema planova da nova opcija bude uskoro dostupna šire, ideja je ipak jasna. Sadržajem duže forme TikTok može privući neke korisnike koji trenutno posjećuju YouTube, pored svoje uobičajene publike koja traži klipove kratke forme.

Na svom početku je TikTok imao ograničenje trajanja videa na 15 minuta, baš kao što je nekada bio slučaj s YouTubeom, no to se vremenom povećavalo. TikTok često čuje od svojih kreatora da žele više vremena za demonstracije kuhanja, savjete o ljepoti, edukacijske časove, komične skečeve i slično. Stoga platforma želi odgovoriti pozitivno na njihove zahtjeve.

Svrha produženja trajanja klipova je da se kreatorima pruži prilika za eksperimentisanje s novim ili proširenim vrstama sadržaja, koji inače ne bi bio moguć ili bi bilo nezgodno za gledanje ukoliko bi morali pogledati više klipova.

Ovo otvara vrata za cijele epizode TV emisija na platformi. Prošle godine je Peacock plasirao prvu epizodu showa na TikTok, no bila je razdvojena na pet dijelova. Ukoliko se to dogodi ponovo, show će biti prikazan iz jednog dijela.

TikTok testira i horizontalni full screen mod.