Twitter planira koristiti cookieje u pretraživačima, male fajlove koji se pohranjuju u računarima svaki put kada posjetite neku stranicu, kako bi pratio pretraživanja svojih korisnika. Na taj način bi oglašivači mogli bolje birati ciljane grupe korisnika i slati ciljane reklame.
Praćenje će prvo početi u SAD-u, a kada će se proširiti na ostatak svijeta nije poznato. Iz Twittera kažu kako je osnovni cilj prikazivanje "korisnijih" reklama korisnicima. "Korisnici neće vidjeti više reklama na Twitteru, već će one prikazane biti bolje", saopćili su iz kompanije.
Twitter nije prva stranica koja se okrenula personaliziranom oglašavanju, Facebook i Google to već rade. U slučaju Googlea, rezultati pretraga, kao i sponzorisani oglasi, također mogu biti personalizirani.
Twitterovo praćenje cookieja bit će automatski uključeno, ali će ga korisnici moći isključiti ukoliko to budu željeli. Također, korisnici kojima je u pretraživanju uključena opcija zabrane praćenja neće biti zahvaćeni Twitterovim praćenjem. Firefox, Chrome i Internet Explorer imaju ugrađenu ovu opciju, a korisnici je moraju pokrenuti ukoliko žele spriječiti web-stranice u praćenju.
Korisnici Twittera koji ne žele da ih se prati trebaju otići u postavke svog profila i isključiti ovu uslugu kliknuvši na opciju "promoted content".
Očekuje se da će Twitter, zahvaljujući ovom potezu, na oglašavanju zaraditi blizu 583 miliona dolara ove godine i više od milijardu dolara u narednoj godini, navodi Emarketer, kompanija za istraživanje tržišta.