Direktor DB-a Richard Lutz je kazao da automatizirana željeznica omogućava bolju i pouzdaniju uslugu, a sve to bez ijednog kilometra novih tračnica.
Looks like magic 🤩! @SiemensMobility and @DB_Presse presented the first automatic train today in Hamburg#digitalization#ITSHamburg2021 pic.twitter.com/lDG2Zx2g33
— Eva Haupenthal (@e_haupenthal) October 11, 2021
Iz Siemensa tvrde da je novi voz efikasniji zbog korištenja umjetne inteligencije koja omogućava striktno praćenje rasporeda te da ispunjava povećane zahtjeve efikasnije od čovjeka. Četiri automatizirana voza će se koristiti u mreži S-Bahn brze gradske željeznice, a putnike će početi prevoziti u decembru. Voz je razvijen u projektu modernizacije vrijednom 60 miliona eura.
With the first time implementation of ATO over ETCS for @SBahnHamburg, we have developed the blueprint for #DigitaleSchieneDeutschland and the basis for digital #transformation in #rail transport. Watch the full video ⬇️ #digitalization #movingbeyond #ITSHamburg2021.
— Siemens Mobility (@SiemensMobility) October 12, 2021
Siemens planira digitalizirati cijeli S-Bahn sistem u Hamburgu do kraja desetljeća, a automatizirana tehnologija bi se u budućnosti trebala koristiti širom Njemačke. Željeznički transport doživljava procvat zbog toga što je "čišći" i pouzdaniji način putovanja. Željeznički saobraćaj u prosjeku stvara 80 posto manju emisiju gasova po kilometru u odnosu na cestovni transport.