Kowald je objavio nekoliko klipova koji prikazuju njegov hoverboard na djelu. Za razliku od LEXUS-ovog prototipa koji se lebdi zahvaljujući maglev šinama, Kowaldov hoverboard zapravo ne lebdi nego može letjeti poput letjelice ili drona kojem je dizajnom veoma blizak.
"Ne mogu objasniti ogroman posao koji je zahtrijevao ovaj projekt. Ljudi su mi govorili da ne mogu pobijediti zakone fizike, međutim, nakon globalnog truda, proizvodnje, spoznatnih požara i eksplozija, pogledajte me kako plešem", poručio je Kowald.
On tvrdi da njegov hoverboard može podići teret težak do 226 kg. Sačinjen je od karbonske strukture dizajnirane s fokusom na sigurnost i efikasnost. U slučaju da dva motora ili jedan sistem napajanja zakažu, hoverboard ipak može sletjeti. Također, opremljen je osvjetljenjem koji je odobrila Federalna administracija za avijaciju.
U hitnim situacijama propeleri mogu biti brži od zvuka kako bi kompenzirali gubitak snage.
Ipak, letjelice su opasne bez obzira na brojne sigurnosne sisteme, a prošle godine je francuski kaskader Vincent Reffet poginuo u Dubaiju tokom korištenja jetpacka.