Podaci novog istraživanja
19

U SAD-u više korisnika gleda YouTube na TV-u nego na mobitelu

Piše: D. B.
Ilustracija: Shutterstock
Ilustracija: Shutterstock
Videoservis YouTube ove godine proslavlja 20. godišnjicu, a u periodu od dvije decenije se promijenilo mnogo toga, uključujući način na koji se koristi, odnosno na koji ga ljudi gledaju.

Novi izvještaj kompanije YouTube govori da je broj onih koji gledaju YouTube na TV-u premašio broj korisnika na mobitelu kada je riječ o tržištu u SAD-u. Tako je TV postao primarni uređaj za gledanje sadržaja na popularnom videoservisu.

Uprkos ogromnoj popularnosti smartphonea, TV uređaji sa svojim velikim ekranima i daljinskim upravljačima očigledno su i dalje relevantni. U YouTubeu analiziraju vrijeme gledanja kako bi odredili pozicije uređaja. Kompanija Nielsen za istraživanje tržišta izvještava o navikama gledanja TV-a već decenijama, a sada je ustanovila da je YouTube najgledanija usluga kada je riječ o vremenu gledanja streaminga u protekle dvije godine.

YouTube je saopćio da radi na novoj funkciji pod nazivom Watch With. Ovaj alat bi trebao omogućiti kreatorima da daju komentare uživo i reakcije na bilo koju igru i događaj. Mnogi kreatori već rade nešto slično, ali bi novi alat trebao biti više integrisan u platformu. YouTube ga je počeo testirati s NFL-om, no isprobat će ga i na drugim sadržajima tokom godine.

Vezani članci