U SAD-u više korisnika gleda YouTube na TV-u nego na mobitelu
![Ilustracija: Shutterstock](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/b_250212060.jpg?v=1)
Novi izvještaj kompanije YouTube govori da je broj onih koji gledaju YouTube na TV-u premašio broj korisnika na mobitelu kada je riječ o tržištu u SAD-u. Tako je TV postao primarni uređaj za gledanje sadržaja na popularnom videoservisu.
Uprkos ogromnoj popularnosti smartphonea, TV uređaji sa svojim velikim ekranima i daljinskim upravljačima očigledno su i dalje relevantni. U YouTubeu analiziraju vrijeme gledanja kako bi odredili pozicije uređaja. Kompanija Nielsen za istraživanje tržišta izvještava o navikama gledanja TV-a već decenijama, a sada je ustanovila da je YouTube najgledanija usluga kada je riječ o vremenu gledanja streaminga u protekle dvije godine.
YouTube je saopćio da radi na novoj funkciji pod nazivom Watch With. Ovaj alat bi trebao omogućiti kreatorima da daju komentare uživo i reakcije na bilo koju igru i događaj. Mnogi kreatori već rade nešto slično, ali bi novi alat trebao biti više integrisan u platformu. YouTube ga je počeo testirati s NFL-om, no isprobat će ga i na drugim sadržajima tokom godine.