UPS planira koristiti letjelice kompanije Beta Technologies za dostavljanje pošiljki koje moraju stići u određeno vrijeme. Zamišljeno je da oko 150 letjelica koriste pružatelji medicinskih usluga, mali i srednji biznisi, kao i druge kompanije u malim zajednicama.
"Ove nove letjelice će unaprijediti operativnu efikasnost u našem biznisu, otvoriti mogućnosti za nove usluge te poslužiti kao temelj za buduća rješenja u smanjenju emisije gasova koji nastaju tokom naših zračnih i kopnenih operacija", rekao je predstavnik UPS-a Juan Perez.
Važno je istaći da eVTOL letjelicama za polijetanje i slijetanje nisu potrebni aerodromi jer će one letjeti direktno iz UPS-ovih objekata. Također, UPS je naglasio da neće biti uznemiravanja zajednice jer letjelice stvaraju minimalnu buku.
Domet eVTOL letjelice iznosi 402 km, a u letu dostižu brzinu do 273 km/h. Kapacitet tereta iznosi 635 kg. Punjenje baterije na Betinim modularnim stanicama traje manje od sat vremena.
Trenutne letjelice koje Beta dizajnira podrazumijevaju prisustvo pilota koji upravlja sistemima, no u narednom periodu će biti omogućeni bespilotni, odnosno autonomni letovi.
Trenutno je u fazi testiranja prototip Alia-250, koji koristi četiri propelera za vertikalno polijetanje i slijetanje, a ima stražnji propeler za kretanje prema naprijed.
Prema trenutnim planovima, UPS bi trebao dobiti deset letjelica od 2024. godine, a postoji opcija kupovine do 150 letjelica.
Beta nije jedina kompanija koja se bavi razvojem eVTOL letjelica jer je Volocopter najavio svoju eVTOL taksi uslugu za 2023. godinu, dok će Liliumov leteći eVTOL taksi poletjeti 2024. godine.