Uz Gorenje i Hisense do vrhunskog iskustva za finale UEFA EURO 2024™
Kvalitetni uređaji osiguravaju da doživljaj navijanja bude kao na nogometnim terenima ili u sportskim arenama, a često i bolji, jer vam neće promaknuti nijedan trenutak, uz Hisense i Gorenje EURO ponudu.
Sport i kućni aparati možda djeluju kao dvije različite sfere, međutim, postoje brendovi, kao što su Gorenje i Hisense, koji prepoznaju koliko je važna njihova povezanost.
"Gorenje i Hisense su brendovi sa značajnim prisustvom na globalnom tržištu i drugom tradicijom. Naša posvećenost inovacijama i kvaliteti nisu samo dio naše misije, već su i srž svega što radimo. Ponosni smo što smo dio globalnih sportskih manifestacija kakav je UEFA EURO 2024™, vjerujemo da sponzoriranje ovakvih događaja pomaže da se povežemo s našim potrošačima na jedinstven način, dijeleći s njima strast i uzbuđenje koje sport donosi. Naša želja je da kroz kvalitetne proizvode i strateška partnerstva unaprijedimo svakodnevni život naših korisnika, pružajući im praktična i pouzdana rješenja za sve njihove potrebe", istakao je Abdurahman Drkić, generalni direktor kompanije Gorenje Commerce BiH i regionalni komercijalni direktor za region EE2 Istočne Evrope, odnosno države: Srbija, Rumunija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Grčka, Sjeverna Makedonija, Crna Gora i Albanija.
Lopta nije samo nogometna...
Gorenje, već šest godina, ponosno podržava evropski rukomet i zvanični je partner muškog EHF EURO prvenstva. Kao dugogodišnji premium partner EHF Lige šampiona za muškarce, od ove godine po prvi put je i zvanični partner ženskog EHF EURO prvenstva. Sa dugogodišnjom tradicijom i posvećenošću inovacijama, Gorenje, kao brend poznat po kvaliteti, pouzdanosti i modernom dizajnu svojih proizvoda, postao je sinonim i za evropski rukomet.
Hisense je globalno poznat po svojoj aktivnoj ulozi u sponzoriranju sportskih manifestacija, uključujući UEFA EURO 2024™ i FIFA World Cup™, čime dodatno osnažuje svoju povezanost s ljubiteljima sporta širom svijeta. Svojim strateškim partnerstvom s Gorenje brendom, Hisense je dodatno osnažio prisustvo na globalnom tržištu, kombinirajući snage oba brenda i korisnicima pružio napredna i moderna rješenja za udoban život i svakodnevne potrebe domaćinstava širom svijeta.
Global Partner Conference
Gorenje i Hisense će 13. jula u Berlinu okupiti partnere iz cijelog svijeta na Global Partner Conference događaju. Ovo je jedinstvena prilika za razmjenu ideja, prezentaciju novih proizvoda i strategija, ali i za jačanje partnerstava sa sudionicima na tržištu. Okupljanje partnera u prijestonici Njemačke naglašava globalnu ambiciju i posvećenost kompanije stalnom napretku i inovacijama.
Gorenje i Hisense ne samo da su lideri industrije kućnih aparata sa snažnim globalnim prisustvom, već su i kontinuirano posvećeni podršci sportskim manifestacijama koje okupljaju ljubitelje sporta širom svijeta. Njihovo partnerstvo nije samo simbol inovacija i vrhunske kvalitete, već i dokaz unapređenja svakodnevnog života kroz praktična i pouzdana rješenja.
Kroz sponzorstva i strateška partnerstva, Gorenje i Hisense grade mostove između tehnologije i sportskog entuzijazma, pružajući korisnicima, potrošačima i navijačima ne samo proizvode, već i doživljaje koji obogaćuju njihove živote.