Većina ljudi pametne telefone bira na osnovu potreba, a ne zbog cijene ili savjeta
Iako ovo možda zvuči logično, postoji značajan procenat onih potrošača koji se u kontekstu kupovine novih pametnih telefona odlučuju da se oslone na savjete prijatelja, na samo ime proizvođača ili na osnovu agresivnosti reklame.
Kako prenosi Android Authority, na anketi kreiranoj na matičnom portalu, 40 posto kupaca svoj novi uređaj bira isključivo na osnovu vlastitih preferenci. Njih 24 posto odluku donosi na osnovu komparativnih testova između više uređaja.
Jedanaest posto kupaca kupuje na osnovu svoje novčane sposobnosti, a 19 posto kupaca kupuje nove smartphone na osnovu preporuka tech medija.Svega jedan posto potrošača svoju odluku ostavlja upućenim prijateljima, a pet posto kupaca ima neki drugi razlog koji nisu navedeni u anketi.
Anketa na Twitteru većinu opet vidi u kupcima koji svoju odluku ostavljaju vlastitim htijenjima, dok anketa sprovedena na YouTubeu također na prvo mjest stavljaju potrošače koji vjeruju samo sebi i svojim potrebama.