"Kao utjecajnom članu zajednice na X-u, dali smo vam besplatnu pretplatu za X Premium u skladu s uslovima korištenja", navodi se u poruci.
X je također objavio pojašnjenje u kojem navodi da svi profili s više od 2.500 verifikovanih (plaćenih Premium ili Premium+) pretplatnika s plavom kvačicom besplatno dobijaju Premium funkcije, a svaki od njih s više od 5.000 pratilaca dobijaju nivo Premium+ bez reklama, također besplatno.
Prije ove promjene, jedini korisnici koji su dobili besplatne Premium plave kvačice su bili oni s ogromnim brojem pratilaca, kao i poznate ličnosti te korporacije i medijske kompanije. Čini se da je novi potez način da se istaknu utjecajni korisnici s manjim brojem pratilaca, uglavnom novinari.
Čini se da su u X-u zaključili da im treba više novinara s plavim kvačicama. Nakon nedavni događaja, koji uključuju zemljotres na Tajvanu, izbore u Turskoj, rušenje mosta u Baltimoreu i drugo, neki korisnici su se žalili da X više nije platforma za prijelomne vijesti kao što je Twitter nekada bio.
To je vjerovatno zbog toga što su novinari, koji otkriju ili šire takve vijesti, uočili manju istaknutost dok X-ovi algoritmi naglašavaju sadržaj i odgovore profila s plavim kvačicama. To npr. znači da će se i oni koji ne znaju ništa, a plate 8 dolara, imati prednost nad iskusnim novinarima koji mogu pružiti korisne i istinite informacije.
No, kako je plava kvačica postala dostupna svima za 8 dolara, ima i onih korisnika koji se osjećaju neugodno što su je dobili ovim novim potezom X-a te tvrde da su "nasilno verifikovani", a nadaju se i da će imati opciju da uklone kvačicu. Novinarka Bussiness Insidera Katie Notopoulos je napisala da je postala "plava kvačica, promotorka shibacoina".