Prema internom emailu, uopće neće biti važno koji uređaj se koristi, jer će igre biti dostupne na mobilnim uređajima, ali i desktopu. Korisnici će ih moći igrati na YouTubeovoj web stranici korištenjem browsera ili pak putem aplikacije za mobitele s operativnim sistemima Android i iOS. Trenutno je dostupno nekoliko igara za testiranje, a spomenuta je i igra Stack Bounce. To je arkadna igra podržana reklamama u kojoj igrači loptom ruše cigle. YouTube već zarađuje novac od gaming livestreamova, no ovaj proizvod će predstavljati još jedan izvor prihoda iz ove industrije u vrijeme smanjenja potrošnje za oglašavanje.
Google nije uspio razviti svoj nefunkcionani Stadia servis za streamovanje igara te ga je ugasio, no ovo je sasvim nešto drugo. YouTube ima ogromnu publiku koja ga redovno posjećuje, tako da promocija novog proizvoda neće biti problem. Playables će biti više sličan Netflixovom gaming proizvodu koji pretplatnicima nudi pristup jednostavnim igrama putem mobilnih uređaja. Netflix ima velike ambicije za svoju gaming inicijativu te radi na ekspanziji koja podrazumijeva testiranje TV igara te korištenje mobitela kao kontrolera.