Ova informacija je stigla nakon što su različite političke grupe koristile ovu platformu za video konferencije kako bi prikupile novac za kampanju Kamale Harris, a u pozivima su učestvovale stotine hiljada ljudi.
Kompanija sada nudi različite nivoe za održavanje velikih događaja. Korisnici mogu birati između webinara s kapacitetom 10.000, 50.000, 100.000, 250.000, 500.000 i milion učesnika. Riječ je o jednokratnim webinar paketima koji dolaze uz podršku Zoomovog Event Services tima, kako bi se osiguralo "profesionalno i zanimljivo iskustvo".
"Sada organizatori događaja imaju fleksibilnost i moć da ponude istinski interaktivna iskustva u neviđenim razmjerima te mogućnost kupovine velikih webinara za jednokratnu upotrebu", izjavila je Smita Hashim, direktorica Zooma za proizvode.
Iako je nedavno korišten za prikupljanje sredstava u političke svrhe, Zoom predviđa budućnost u kojoj su virtuelni događaji velikih razmjera uobičajeni u poslovnom, zabavnom i javnom sektoru. Prema primjeru, poznate ličnosti i zabavljači mogu koristiti mogućnosti webinara za obraćanje fanovima te druge vrste virtuelnih događaja.
Međutim, ove mogućnosti nisu jeftine. Cijena jednokratnog webinara za milion učesnika košta 100.000 dolara, dok webinar za 10.000 osoba košta 9.000 dolara.
Prije ove promjene, Zoom je zvanično nudio podršku za do 100.000 učesnika.
Ovaj plan bi mogao biti veoma unosan posao za Zoom.